Everyday life is the special occasion!

July 23, 2013

Splash Of Colour


One of the best ways to bring life into your house is to add it a splash of colour! It makes your home cheerful, fun, creative, bold, exciting and it clearly sets an optmistic vibe - as you all know colour has a big impact on our mood! Nevertheless, not everyone is willing or ready to take the risk of daring a bright strong colour in their decor, let alone many unconventional ones. What about you? Are you too conservative in the use of colour or have you taken the punch of living in a cozy joyful place ?

13 comments:

  1. I love color in the house. Right now I want to redecorate my room, so I'm looking for inspiration and everything so this post was perfect.

    ReplyDelete
  2. I like the blue-and-white, zebra-and-pink best! You make me yearn for civilization.

    ReplyDelete
  3. Well all of these pictures look fantastic! I'm always scared of adding color, but you have inspired me.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. These photos are very inspiring. Love the first one. Blue and white, it's a wonderful combination.
    Have a lovely day.
    xx

    ReplyDelete
  5. bellissimi colori http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2013/07/shoes-of-prey.html

    ReplyDelete
  6. Não sou grande fã de cores fortes e chamativas na decoração. Posto isto, a minha sala tem uma parede de um vermelho bordeaux enquanto as outras são cinza e as cortinas andam em tons de cereja e magenta, e as almofadas são de uma miriade de tonalidades desde azul marinho a azul bebé e claro, bordeaux... o meu hall tem uma parede verde amazónia (pra mim é azul turquesa forte, mas ok) e estantes azul turquesa claro com patinado branco, o meu quarto tem uma parede de um azul violeta profundo, e as outras hão-de ser pintadas de cinza muito brevemente, sendo que em termos de tecidos tenho por lá verde maçã, dourado...e muito bege... para quem não goste de cores fortes na decoração acho que me estou a contradizer um bocado eheheheh!!!
    http://fashionfauxpas-mintjulep.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. Hi Aida! Love colors and add them into the home is the best way to brighten it! Great images you found, staring at them make me just feeling in a happy mood!:) Kisses my dear! xo

    ReplyDelete
  8. Nada más lindo que el color mi amiga,,, adoro esas imágenes yaq ue siempre he señado con una casa con el toque de color que no canseni sature
    Cariños

    ReplyDelete
  9. Soooooooooooooo me, dear Aida.
    Don´t ever leave me.
    Much love, dear friend
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  10. ..nice, beautiful, elegant.... Amazing!!!!!

    ReplyDelete
  11. me encanta la nevera rosa!!



    www.letiziabarcelona.com

    ReplyDelete
  12. OMG... I am a Color Freak ...this is amazing...each and every pictures amazed me!
    I Want ALL... .)
    Great Post!

    www.claudiaclaki.blogspot.com

    ReplyDelete